Бердичівський лісгосп завозить дрова в школи та лікарні власним транспортом

Ресурсна база Бердичівського лісгоспу одна з найбідніших в області. 36 лісоутворюючих порід (на 90% – листяних) дають невисокий рівень ділових сортиментів. Більше двох третин – дров’яна деревина, збут якої до останнього часу був вели чезною проблемою. 
«Тепер, коли відбувається активний перехід закладів соціальної сфери та підприємств з газу на альтернативні види палива, - каже директор підприємства Олександр Мудревський, -  наша продукція користується дедалі більшим попитом. Тут і зіграв свою роль транспортний потенціал нашого лісгоспу.
Десять років тому вирішення проблем транспортування ми розпочали з упорядкування та оновлення автопарку. Він на той час був у жалюгідному стані. Сьогодні транспортний цех – це 27 одиниць автомобільної техніки, обладнаної пристроями для навантаження лісопродукції. Всі автомобілі укомплектовані причепами і перевозять уже від 12 до 40 кубометрів деревини за рейс, забезпечуючи завантаження 70-100 напіввагонів. 
Прийнято ряд рішень і для зменшення відстані вивезення деревини. Проміжні склади облаштовано в кожному лісництві. Влаштовано майданчик для відвантаження лісопродукції із залізничної станції Бердичів, а це дало змогу зменшити витрати на транспортування деревини з Богданівського та Чорнолозького лісництв майже втричі. Значно оптимізували процес транспортування збудовані  нові лісові дороги. Приміром, нинішня пряма лісова дорога від села Цеберка до Романова – 12 кілометрів, а раніше ліс возили гаком в  35 кілометрів. 
Сьогодні дрова завозяться нашим транспортом у двори шкіл, лікарень, інтернатів, інших місцевих споживачів, і відстань до них у декілька разів менша, ніж до нижнього складу. Знову ж таки: чому споживач віддає перевагу нашому транспорту? Тому, що ми рахуємо середньозважену ціну на дизпальне, а приватник найчастіше – ні.» 
Прес-служба Житомирського ОУЛМГ